• Gratis retourneren
  • Veilig bestellen
  • De nieuwste trends
Mis nooit meer iets van MONA:Shop nu met korting 2)
Mis nooit meer iets van MONA:Shop nu met korting 2)
Informatie met betrekking tot het coronavirus

Hulp

Wanneer ik via internetbankieren een betaling wil overmaken, krijg ik de melding “Dit rekeningnummer staat niet op naam van Mail Order Finance GmbH” Wat moet ik doen?

Ons IBAN-nummer staat op naam van MONA, richt u de betaling aan Mail Order Finance GmbH, dan krijgt u de melding “Dit rekeningnummer staat niet op naam van Mail Order Finance GmbH” te zien. Om de betaling af te ronden, kunt u de betaling doordrukken of u kunt de ten naamstelling veranderen naar MONA. Het maakt niet uit of u de betaling aan MONA of aan Mail Order Finance GmbH richt. Met het juiste IBAN-nummer komt uw betaling in beiden gevallen bij ons terecht. Controleer altijd goed of het IBAN-nummer klopt (NL16COBA0637024958) en vergeet niet uw klantnummer te vermelden bij de betaling.

Welke maat heb ik?

Het is voor ons erg belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Op onze pagina met maattabellen vindt u daarom uitgebreide informatie omtrent de thema’s maten en pasvormen. Op deze manier vindt u eenvoudig en snel uw juiste maat bij Mona. Uiteraard kunnen wij u ook telefonisch maatadvies geven.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Heeft u geen factuur van uw bestelling ontvangen of bent u de factuur kwijtgeraakt? Via ‘Mijn account’ kunt u te allen tijde uw bestelling(en) terugvinden samen met het openstaande bedrag. Naar ‘Mijn Account’

Waarom kan ik niet inloggen in ‘Mijn Account’?

Komt u niet in uw account? Controleer dan of uw e-mailadres correct is gespeld en of dit het e-mailadres is waarmee u eerder bij ons heeft besteld. Klopt dit en kunt u nog steeds niet inloggen? Dan kan het zijn dat u het verkeerde wachtwoord heeft ingevuld of dat het wachtwoord het niet meer doet. Via onderstaande link kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt per e-mail een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. Vraag hier een nieuw wachtwoord aan Kunt u nog steeds niet inloggen of heeft u een nieuw e-mailadres? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe registreer ik mij voor ‘Mijn Account’?

Heeft u in het verleden een schriftelijke of telefonische bestelling geplaatst en u heeft u daarbij uw e-mailadres opgegeven? Dan hoeft u alleen uw Online account te activeren.

Als u nog geen klantenrekening bij ons heeft, kunt u een account aanmaken wanneer u uw eerste online bestelling plaatst nadat u op ‘Betalen’ heeft geklikt. Voer een geldig e-mailadres in, klik op A‘ccount aanmaken’ en voer vervolgens uw volledige gegevens in, inclusief uw wachtwoord. Zodra u de bestelling heeft afgerond bent u bij ons geregistreerd. U kunt nu gebruik maken van ‘Mijn Account’.

Welke voordelen heb ik als ik gebruik maak van ‘Mijn Account’?

In uw persoonlijke ‘Mijn Account’ omgeving heeft u inzicht in allerlei informatie over uw bestelling.

Mijn Bestellingen
Op deze pagina vindt u allerlei informatie over uw bestelling(en), namelijk: welke artikelen u heeft besteld, het bestelbedrag, de uitgekozen betaalmethode, het afleveradres, en de status van uw bestelling. Daarnaast vindt u hier ook een track & trace link waarmee u de zending kunt volgen wanneer uw bestelling naar u onderweg is. Indien nodig kunt u hier ook artikelen in uw bestelling annuleren.

Informatie over het account
Hier vindt u een overzicht met al uw openstaande en verwerkte betalingen, tegoeden, en retourbedragen. Zo heeft u altijd inzicht in welke betaling u nog moet overmaken. Ook staat hier vermeld naar welk bankrekeningnummer u een betaling kunt overmaken.

Facturen
Op deze pagina kunt u makkelijk en snel facturen downloaden in PDF formaat.

Adressen
Hier kunt u uw factuuradres controleren en indien nodig wijzigen.

Mijn Gegevens
In één oogopslag uw klantgegevens! Hier vindt u onder andere uw klantnummer. Ook heeft u hier de mogelijkheid om uw wachtwoord aan te passen.

Advertentie-instellingen
Op deze pagina kunt u zich op ieder moment in- en uitschrijven voor onze catalogi. Daarnaast kunt u ook aangeven hoe vaak u onze catalogi wenst te ontvangen.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Een kortingscode kunt u tijdens de laatste stap van het bestelproces inwisselen. Voorwaarden: Het is niet mogelijk een kortingscode meer dan één keer in te wisselen. Per bestelling kan maar één kortingscode ingewisseld worden. Een kortingscode is alleen geldig op de datum die erbij vermeld wordt. Er geldt een minimale bestelwaarde bij iedere kortingscode. De minimale bestelwaarde verschilt per kortingscode. Kortingscodes zijn persoonlijk. Om van een persoonlijke kortingscode gebruik te maken zult u zich in uw account aan moeten melden.

Kan ik achteraf een kortingscode aan mijn bestelling toevoegen?

Wanneer er bij de status van uw bestelling ‚In behandeling‘ staat, kan uw kortingscode achteraf toegevoegd worden aan uw bestelling. U ontvangt geen nieuwe bestelbevestiging, de korting is dan zichtbaar op de bijgeleverde factuur. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en vermeld uw klantnummer en/of persoonlijke gegevens.

Kan ik meerdere kortingscodes per bestelling inwisselen?

Per bestelling kunt u maximaal één kortingscode inwisselen. Uitzondering: heeft u een verjaardagskorting ontvangen, dan kunt u deze code wel met een andere kortingscode combineren. Lukt het niet uw verjaardagskorting in te wisselen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de bankgegevens van Mona ?

Commerzbank IBAN: NL16COBA0637024958 BIC: COBANL2XXXX Wanneer u een betaling aan ons overmaakt, vergeet dan niet uw klantnummer erbij te vermelden. Op deze manier kunnen wij uw betaling correct verwerken.

Ik kan een artikel uit de catalogus niet online bestellen

Kunt u een artikel uit de catalogus niet online vinden en/of bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik in termijnen of op rekening betalen?

Bij Mona kunt u ook op rekening of in 3 maandtermijnen betalen. Als u kiest voor op rekening betalen dient u het totaalbedrag, verminderd met eventuele retouren, binnen 14 dagen te betalen. Kiest u voor betalen in 3 maandtermijnen dan moet u de eerste termijn binnen 14 dagen na factuurdatum betalen, de verdere termijnen in de twee maanden daarna. U kunt hiervoor gebruik maken van de betaallink op onze website en betalen met Creditcard, Paypal of via iDeal. Het is natuurlijk ook mogelijk zelf via internet te betalen of uw eigen overschrijvingsformulier te gebruiken. Bij niet-betaling worden € 4,00 kosten per herinnering berekend, vanaf de tweede herinnering.
Ziet u tijdens het bestelproces geen betalen op rekening of betaling in 3 maandtermijnen tussen de betaalwijzen staan? Dan kunnen wij u deze betaalwijzen bij deze bestelling niet aanbieden. Kies dan alstublieft een andere betaalwijze.

Hoe stuur ik een artikel terug?

U mag artikelen terugsturen, binnen 14 dagen na ontvangst van het laatste artikel van uw bestelling of binnen 14 dagen nadat u uw bestelling heeft herroepen.

  • Verpak het artikel ongedragen en onbeschadigd* indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking.
  • Vermeld bij voorkeur op de retourbon de reden van retourneren.
  • Leg het artikel / de artikelen samen met de retourbon terug in de doos en sluit hem goed af.
  • Plak de retoursticker op de doos.
  • Geef het pakket af bij een DHL Parcelshop.

Bij het afgeven van uw pakket ontvangt u een verzendbewijs. Bewaar dit verzendbewijs goed totdat u van ons de bevestiging krijgt dat wij uw retourzending hebben ontvangen.

*Uiteraard mag u het artikel passen en uitproberen zoals u dat ook in een winkel mag doen.

Hoe krijg ik mijn geld terug van een retour gestuurd artikel?

Wanneer u een artikel retourneert dat u al betaald heeft, storten wij automatisch het bedrag terug. Hoe u het bedrag ontvangt is afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze.

Een vraag, opmerking of klacht?

Indien u een vraag opmerking of klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (https://www.degeschillencommissie.nl/) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.


waiting...

Contact
010 447 98 97van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 21:00 uur en op zaterdag en zondag van 08.30 uur tot 17:00 uur.
Veilig Betalen
  • Acceptgiro
  • Betaling in 3 termijnen
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • IDeal
Shopping App
  • AppStoreNL
  • PlayStoreNL
Veilig Bestellen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • ECommerce Europe
  • ForusP Secure
  • TS
Onze Partners
  • Parcelshop
Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Verzendkosten € 5,99 per bestelling
OK OK OK