Omruiling en terugsturen

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons!

Als een artikel u niet past, niet bevalt of als een artikel niet naar tevredenheid is geleverd, heeft u 14 dagen herroepingsrecht en kunt u de goederen kosteloos retourneren aan MONA.

Hoe retourneer ik een artikel?

U kunt de geleverde goederen eenvoudig binnen 14 dagen kosteloos aan ons retourneren:
Verpak de ongebruikte en onbeschadigde goederen indien mogelijk terug in de originele verpakking.

Plaats het/de artikel(en) in het pakket, verzegel het en plak het retourlabel op het pakket. Aan de hand van het retourlabel kunnen wij uw retourzending overzichtelijk toewijzen.

Geef het pakket dan af bij een postkantoor. Bij het inleveren van het pakket ontvangt u een retourbon. Bewaar deze tot wij uw retourzending hebben ontvangen.

Als u uw bestelling in meerdere pakketten heeft ontvangen, vragen wij u de goederen in het betreffende pakket terug te sturen naar de betreffende afzender.

Gebruik a.u.b. alleen het retourlabel dat in het pakket zit. Als u alle artikelen in één pakket retourneert, kan uw retourzending niet aan uw klantaccount worden toegewezen. Mocht je deze niet meer bij de hand hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Het kan ongeveer 14 dagen duren voordat uw tegoed is bijgeschreven op de door u geselecteerde betaalmethode. Deze termijn kan worden verlengd indien de aangifte niet is gedaan zoals beschreven.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik goederen retourneer?

Als je goederen aan ons retourneert die je al betaald hebt, krijg je automatisch je geld terug.

Als u met een creditcard heeft betaald: Als u met een creditcard betaalt, wordt uw creditcard op uw creditcardrekening bijgeschreven zodra wij uw retourzending hebben ontvangen. Meestal ziet u de boeking op uw volgende creditcardafschrift.

Als je per PayPal hebt betaald: Voor betalingen via PayPal rekening wordt direct na aankomst van uw retourzending een overeenkomstig tegoed op uw PayPal rekening bijgeschreven.

Als u via bankoverschrijving / automatische incasso heeft betaald: Als je ooit een te hoog bedrag hebt overgemaakt of als je artikelen hebt geretourneerd die al zijn betaald, zullen we de overeenkomstige bedragen op je bankrekening bijschrijven.

Moet ik betalen voor een retourzending?

Natuurlijk willen we dat je helemaal tevreden bent met je bestelling. Mocht er echter iets niet passen of niet passen, dan kunt u de ongedragen goederen binnen 14 dagen zonder problemen en kosteloos aan ons retourneren.

Is mijn retourzending daadwerkelijk aangekomen?

Als je je e-mailadres hebt opgegeven, ontvang je automatisch een melding wanneer je retourzending door ons is verwerkt. Houd er rekening mee dat het ongeveer 14 dagen kan duren voor verzending en verwerking. Controleer indien nodig ook uw spam-map.

Krijg ik een nieuwe factuur als ik een deel van de levering heb teruggestuurd?

Als je één of meerdere artikelen retourneert, ontvang je geen nieuwe factuur. U kunt het factuurbedrag verminderen met de waarde van de geretourneerde artikelen.